Pass Auf Di Auf Letra

Jazz Gitti

Otras Canciones

Letra de Pass Auf Di Auf
Du bist afoch a lieber Mensch, i sitz´ gern mit dir z´samm, weil´s mir a noch so langer Zeit no immer lustig ham. Mit dir do kann ma´ lachen und wirklich ernsthaft red´n, d´rum gib´ i dir am Weg was mit, bis wir uns wiederseh´n. Refrain: Pass auf auf di und denk´ an mi´ und laß was von dir hör´n. Pass auf auf di und denk´ an mi´ i hab´ di´ wirklich gern, und wennst was brauchst, dann bin i do und hilf dir irgendwie. D´rum denk´ an mi´ mei´ guater Freund, und pass auf auf di! Wir seh´n uns leider net so oft, a jeder lebt sein Leb´n. Wir ham uns nie aus d´Aug´n verlor´n, des wird´s bei uns nie geb´n. I waß net wann wir wieder so wie heut´ beinander san, und trotzdem g´spür i, daß i mi´, auf di´ verlassen kann. Refrain